Iron(iskt) Maiden

Är man som jag totalt
jävla ointresserad av
hårdrock och annan
odefinierbar musik,så
kan man bara just jävla
därför dra på Spotify och
lyssna på Iron Maiden.

Det finns EN låt(kanske nån mer)
som jag tål att höra innan
jag får psykbryt,damp och
hela jävla registret.

"Blood Brothers"!

Den låten har jag s.a.s lärt
mej att tåla.
Kanske för att älsklingen
brukar spela den på sin
gura,och för att jag faktiskt,
tro det eller ej,somnat till
den flera gånger way back then.

DÅ,när jag va på besök i
ungkarlslyan!

Saknar´t ibland.
"Ungkarlslyemyset" alltså!

Puss på lördagskvällen!


Kommentarer
Postat av: J

By far bästa inlägget ever!! Puss ;)

2010-11-20 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0