I somras hade jag tjockare hår

Måste precis jävla allt
bli trist och livlöst bara
för att det är vinter,eller?

Inte nog med att jag måste
fixa extensions,jag måste
högst troligt skotta undan
snö innan jag kommer ut
genom porten oxå.

Livlöst hår i kombination
med ickefungerande internet
och ett mobilt bredband som
är segare än en döing gör ju
fan inte nån glad!

Fast det är ju måndag iaf.

Nu kunde ju veckan startat
bra mycket bättre,så det vet
i tusan om jag inte ska hata
måndagar framöver ändå.

Sån här skit har en tendens
att sitta i irritationsmässigt,
for a long,long time!

Kanske ända fram till vårkanten
om det vill sej jävligt illa.

Nu har jag fan ingen lust att
baka ens,och att göra piroger
som jag tänkt,det känns inte
speciellt lockande heller.

Om inte routern varit så jävla
liten,hade jag kunnat kräkas i
den,men det känns inte ens värt
att kaskadspy när man isåfall blir
tvungen att torka upp allt som
hamnar utanför.

Dom tre vise männen,julkrubban
och Jesusköret känns oxå som
ett jävla hån mot min dagliga
ickefungerande internetexistens.

Skicka hit ett gäng brevduvor
för fan,jag måste få iväg julkorten.

I god tid!

tre,fyra feeem-
det är säkert fel på mitt modem!(oxå)




från eder Majso,som kanske
                         kastar in nåt mer inlägg sen!


Kommentarer
Postat av: leo

Jag kan inte annat än att lida med dig. Vid det här laget haaatar jag telia, tele2 och varenda teleoperatör i det här landet. Den 1 september flyttade vi till nya lägenheten, idag 23 november (!!!!) har vi en liten strimma hopp kvar att idag kanske det sista felet är åtgärdat, så idag kanske vi får vårat stackars bredband som vi längtat och väntat på. Men man vet aldrig...



Hoppas du har en bättre dag idag!! Och extensions kan väl alltid pigga upp?



Massor med pepp- och sympatikramar till dig!

2010-11-23 @ 10:00:16
Postat av: Majso svarar:

Leo:Jag hör att inte jag ska klaga(så mycket iaf),ni har ju haft/har det ännu värre.Ja,nog fan blir man lack på dom.Jag håller alla tummar & tår att det ordnar sej för er,snabbast möjligt nu!



Idag är en lite bättre dag ;D.



Pussar & kramar till dej<3

2010-11-23 @ 11:56:01
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0