I´m alive

Johohoorå,nog fan lever man!

Jag är seg som ene och
frän som få,he,he!

Idag poppade dom upp lilla
marknaden,från halvdöingar
till much better tongångar från
en superduperduktig 14-åring.

Jag fick rysningar och gåshud,eller
som Gunde hade sagt:STÅPÄLS!

Sen kan vi ju gissa 372 ggr vad
flickkraken fick för sitt enormt
fina uppträdande.....

En grå pappersängel!

HALLÅ.
HALLLLLÅÅÅÅÅÅ för fan,vilken tonåring
vill ha en en sketen grå pappersängel,att
hänga i granen eller på sovrumsdörr´n.

VA!

Man skäms ju och får akut bajsmage
på sånt där fjanteri.

Just därför fick hon ett halsband
av Majso,ett riktigt fint ett.

För nog tusan ska så duktiga
ungdomar ha nåt ordentligt.

Förresten så kom grannen aka
"Hurtbullen" förbi oxå,hon tog
kaffe & rökpauspasset åt mej.

Jag bugar & niger!

Lite senare tittade "Stora" & hennes
N in oxå,så jag kunde smita ut ytterligare
en liten repa i kylan.

"Stora" vet vad mamsen gillar och
hade tagit med sej choklad.

Mums!

Just det ja,mitt livs kärlek kom
kom förbi och pussades en smula,
han hade bryggt färskt kaffe som
jag kunde avnjuta på em.♥

I LOVE YOU ALL!

I´m so blessed och så fruktansvärt
jävla lyckligt lottad som har er!


Linnéa med den stora rösten!


Söta,fina,rara,snälla grannen som hjälper Majso.
Dessutom hade hon världens coolaste tasselhalsband på sej!


"Stora" & hennes N


När jag kom hem tog jag raskt tag i den inre tjänsten
och kladdade ihop en varm smörgåstårta.
Det satt finfint i kistan som bara innehöll kaffe!


Tack för mej utan leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0