Fräsigt Tv4,jättefräsigt verkligen...

...men jag kan bara inte
titta på "Bonde söker fru".

Eller rättare sagt,det blir
inget tittande OM jag nu
skulle knäppa på Tv´n.

Jag ligger/sitter bara och
håller händerna för ansiktet.

Asså,jag skiter fullständigt
i hur folk ser ut,eller hur dom
INTE ser ut alls typ.

Det känns bara så jävla pinigt
på nåt sätt.

När man ser vissa av bönderna
och deras fanclub,så kan man ju
fan tro att det är fel program
man slagit på.

"I en annan del av Köping" ter
sej fan så mycket normalare.

Faktiskt!

Näerå Televisionen,ni får ursäkta,
men jag gör annat under den tiden
Bonnprogrammet visas.

Lite synd ändå,eller surt är väl
snarare rätt ord,för jag kan ju
knappast påstå att jag utnyttjar
Tv licensen till fullo.



Hoppas jag publicerat rätt bild här,
eftersom jag sitter med händerna
för ögona och knappt halvkisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0