Flexing

Ikväll har jag verkligen
varit effektiv.

NOT!

Eller jo,lite kanske.

Men ibland måste man få
flexa runt en timme eller 4.

Och dessutom,jag har ju
fan inte fått nån såndära
kaffemaskin till kontoret
än,så man kan säja att jag
sittstrejkade en aning.

Och så underhöll jag det
som är very,very jävligt
important stuff.

Kärleken!

Den växer ju knappast till
sej utan kyssar & smek om
man ska prata finspråk.

Det tar sin lilla tid sånt där.

Pussa lite här,klämma lite där.

Se varann djupt i ögona och
säja Je taime!
Fast på kinesiska och yttre
Mongoliska eller vafan det
nu heter.

En stor jävla balja kaffe på
det och chefen blir medgörlig
som en katt i juni.

Nu går jag på "nattpasset".

Puss på er,och dom som ingen
kärlek har kan ju alltid pilla på
sej själv ett tag!

"Vi säjer så"!



PEACE & LOVE folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0