Fiskeänkan rapporterar

Här sitter jag på lördagsmorronen
med kaffet & dator´n och tidningen
i högsta hugg.

Älsklingen är på fisketävling,
och fanhelvetesjävlaskitfiske
på honom om han inte tar och
ror hem den där tävlingen idag.
(ror & ror förresten,han har ju motorbåt)

Skit samma,om han INTE kommer
hem sent ikväll och säjer att han
vunnit så jag får min utlovade bonus,
då blir jag inte bara ledsen i ögat.
Jag blir jävligt,jävligt besviken oxå.

Jag kommer bli så besviken att jag
inte vet vafan jag ska ta mej till då,
och dessutom blir andra jätteledsna
för att dom inte får ta itu med mej
och sen,ja sen kanske jag gråter
och ramlar och slår mej jätteilla.

Fast det går väl över tills jag ska
gifta mej.

Högst troligt gör det det.
Går över alltså.

Så sa ALLTID min mamma när jag
va liten och slog mej,vilket jag gjorde
minst femtielva gånger om da´n eftersom
jag hade myror i hela jävla overallen och
tammefan inte va still mer än när jag sov,
och knappt då heller för den delen.

Och hittills har det ju lixom "gått över".

Troligen mest för att jag inte är gift.

Jag kunde förvisso ha sluppit lida
så inihelvete många gånger,men vafan,
gifta sej för att slippa lida hade haft
motsatt effekt iallafall,för OM jag gift
mej där och då hade jag lika säkert som
att jag avskyr Malou von Sivers,lidigt jävligt
mycket värre,och då slår jag mej hellre!

Han har ett tungt ansvar som vilar
på de älskvärda axlarna lilla "Fiskar´n".

Välkommen hem sen-med vinsten!



UPDATE: Ingen vinst!
Sorry älskling,men du kommer
ha en väldigt,jävla skitledseniögat-
favvotjej när du kommer hem!

              JAHAPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0