Fan vad jag är besviken

Alltså,dom dära fönstergubbarna
är ju jävligt trevliga och så,inget
snack om saken lixom.

Men,jag säjer som jag sa sist det
va nån slags hantverkare här:

"Kan det inte för en jävla gångs
skull komma nån med riktigt
verktygsbälte and the look".....?

MEN!

Jag gick igång rejält framåt em iaf.
Inte av att kolla på Leffe & Jonny-
inte så menar jag.

Jag gick igång när jag hörde
borrmaskinen inne från garderoben.

Man är ju fan skadad av allt pysslande
och skapande och hans muppmoster.

Bli upphetsad av borrmaskinsljudet!

Jag kräver som sagt inte så
värst jävla mycket.

Även om det verkligen inte
skadat att få se ett fränt och
fullproppat verktygsbälte.

Men,man kan inte få allt!

Och dessutom så kommer dom här grabbarna,gubbarna
"ut ur garderoben" TVÅ gånger.(en ggn idag-en imorr´n)
  Det ni!
  Här snackar vi "komma ut" på RIKTIGT!


Ganska skönt för en gångs skull med lite självdrag.
NOT!
Tog fram skridskorna och körde en repa på parketten på em.
SÅ varmt (läs:frysgrader) va golvet!


Hammar´n i bakfickan!
Ameh hur jävla fränt är inte det på en skala då´rå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0