En vanlig kväll i november...

..kan man piffa upp med
lite käk och spex en bit
bort i hooden.

Gott var det.
Sent blev det!


Värdinnan hade dukat så fint och matchat


Efterrätten smakade ljuvligt!


Vi kommer hädanefter kalla oss "Lypsylklubben"


Lilla T va oxå med ett tag,slängde av sej klänningen
och körde bar mage!


Här har T bytt knä och klätt på sej en stund!


Jag har sån jävla pli på ungar,så jag sa:
"Ta en powernap" nu T,och naturligtvis gjorde hon
PRECIS som jag sa.

(don´t fuck up with Majso lixom!)


Vi klämde in "Ulla" i mitten.
Hon har lixom en tendens att fladdra iväg
den lilla snärtan!


Själv va jag tvungen att demonstrera "flygplanet".
Av nån jävligt märklig anledning blev jag ju inte flygvärdinna
back then!
Väldigt konstigt med tanke på mina extremt långa ben
och ståtliga hållning!
Shame on you SAS.


Här demonstrerar jag nya fitnesposen för "Lypsylklubben".
Dom satt stumma av beundran och nu är jag deras nya guru
med mottot:
Ingen träning,perfect body!


Värdinnan ville naturligtvis inte va sämre,så hon försökte
sej på en "Carola" med flyg i håret!

Stormvind är väl att ta i,snarare havsbris kanske! =))


Jag drog fram guran och rev av en liten trudelutt,mest för
att visa hur jävla allround jag är.

Dom bah:fan Majso DU är våran IDOL!
Klart som fan sa jag och berättade att EN dag SKA jag
stämma träff med Anders Bagge.(Och provköra hans åkgräsklippare)


Fiolspelandet gick sådär.Inte för att jag INTE kan spela,men
stråkjäveln va puts väck!

Notera "Ullas" exalterade min när hon diggar Majso Lampenius!


När T hade powernappat ett tag ville hon va med en stund igen!


Som dom tjatade på att få en bild till sina Partyalbum!
Självklart ställde jag upp,som den stora förebild jag vet
att jag är för dom!


Den här bilden fick dom som en sista bonus.
Bara för att jag är så snäll,rar,underbar och
fullkomligt photogenic!


TACK "klubben" för en najs tisdagskväll!
(Vad säjs om 23:e igen???)


eran IDOL!



Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ja,det var en tisdagskväll som hette duga=))Skitkul!!23:e igen??Du vet ju vad jag har på schemat nästa vecka;),så jag får nog tyvärr hoppa den klubbträffen:) <3<3<3<3

2010-11-17 @ 11:07:56
Postat av: matilda

kul att du umgås med dina fina vänner ofta :) det behöver du! love you

2010-11-17 @ 11:24:31
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Vaddå på schemat???Jag fattar ingenting-jävla urballare ;DD

Ta och lämna in dina Lypsyl va,klubbstrejkare där! =))

Puss på´re <3<3<3



Tilda:Jaa,det är skitkul,tack sötnos & love you too <3<3<3

2010-11-17 @ 11:50:59
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Elin Johansson

så himla kul att se er <3

2010-11-17 @ 15:54:42
URL: http://mondoblog.se/Elsiss
Postat av: Majso svarar:

Elin:<3

Mmm,vi hade verkligen skitkul! =))

2010-11-17 @ 23:58:23
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0