Do we love computers and problems...

...NO WE DON´T!

Det är så härligt när
tekniska grejer strular.

Det är så befriande
för själen.

Slippa bry sej om uppkoppling
och kontakt med omvärlden
och sånt.

Jag klarar mej utan,inga problem.

Men jag blir jävligt lack när
nästan sprillans ny utrustning
fuckar upp och bara slutar funka.

Då blir jag skogstokig.

Minst sagt!

Nu har jag ju en liten reservare
som heter Telia mobilt bredband.

En snabb liten sak.

NOT så jävla va!

Tar väl typ 10 minuter att
få upp en ny sida,och typ
lika lång tid att försvinna
därifrån ungefär.

Och att ladda upp EN ynka
liten bild tar väl i runda
slängar cirkus 2 kg kaffe!
(att dricka asså)

Om ni undrar varför jag
lyst med min frånvaro eller så.

Man skulle ju kunna ringa
den s.k supporten när man
testat ALLT som går att testa
utan att det funkar,men fy fan-
OOORKA lixom!

Nu tar jag kaffepaus tills det
ordnar sej.


Utan mobilt!

Hörs då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0