Utan foder...

...är det lätt att känna sej
naken,rädd & exposed.

Så därför kommer jag
(antagligen) alltid ha
ett linne under min
"lilla svarta".

Jag kan bara tala om,att
jag varit sjukt jävla
noggrann och inte slarvat
minsta lilla.

Visserligen slapp jag
mönsterpassningen den
här gången,men tyget
va halt som fan!

Försökte ringa in en
modell,men det fanns
inte en enda villig.

Håll till godo iaf!


Passar ju jävligt bra med "Nerdglasses" till!


Såhär skulle jag kunna göra i lokala affären.
Fast UTAN linne under förstås!

Dom ska ju naturligtvis få nåt
att tjattra om!






Kommentarer
Postat av: Leo

Snyggt! Riktigt snyggt! Jag tycker faktiskt att det passar med "nerdglasses" till. Antagligen för att du passar så bra både i glasögon och nya kreationen!

Hoppas du har en bra dag! Kram

2010-05-13 @ 17:25:29
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Åh,tack snälla du.Vad GLAD jag blir!(rodnar lite)

Med dom komplimangerna kan jag ju inte annat än börja på nästa projekt =)

Ja tack,en lovely "skapardag" har jag.

Hoppas du har det finfint oxå!

KRAAAMIS!

2010-05-13 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0