Stora vårrus(t)et

"Pilleplutten" ska rusta
lilla ögonstenen.
(nej,det är INTE mej det gäller)

Vi snackar förstås båt.

Och båt rimmar på ...!
(vafan har ni för fantasi!!!)

En båt blir ju VÅT och behöver
skyddas lite här & var!


En liten "mupphuva"

Jorå,den passade efter att JAG
nålat ihop!(mest jag iaf)

Nu ska det bara sys ihop!


Lite precisionsändringar bara!

Jag har fanimej en Ernst Kirchsteiger fjant
i köket.Vid MIN maskin.
Lite varning här va!!!


Fy fan vilken tur att han inte är barfota oxå-
som Ernst alltid envisas med att va.

Det finns inget fulare än
nakna mansfötter.(ryser)


Han är så fingerfärdig att man blir snyftig!

Fast jag vill å det bestämdaste poängtera,
att JAG va behjälplig vid vissa svåra vändningar
och diverse veckläggningar!

Men i det stora hela:
Geeezus vad jag är stolt
över "Pilleplutten",även
om det ser jävligt "stjärtigt" ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0