Paus med långt u

Lilla grannen P slog en pling på em:
"Skaru hänga med till Panduro"?

Absolut,och så hängde jag på!

Själva Pandurobesöket tog väl
på sin höjd en pisskvart,resten
tog betydligt längre tid.

In i affärer,ut ur affärer.
Prova sej lite skor och
köpa sej lite krimskrams
att demontera.

Till sist kilade vi in i mataffären
för grannen skulle handla mat.

Själv hittade jag nåra sockerärtor
som jag la i en påse och hängde
runt tummen.

Ja,och så betalade grannen sina
varor och vi gick mot bilen.

Halvvägs framme på parkeringen
känner jag nåt som dinglar mot väskan.

En påse sockerärtor,snattade & klara!

Fint där,så va man "ofrivillig" snattare oxå!

Det börjar bli lite väl mycket demens nu.

Men gratis är inte alltid gott,så jag
knatade tillbaka,ställde mej i kö och
betalade mina 11 kronor.

Nu har jag druckit ikapp alla missade
kaffetårar och nålat lite tyg.

Strax ska har fortsättas i syhörnan.
Säj att ni är nyfikna!


Söndagsgodis för vuxna flickor!


Silvertråd and other stuff!


Grannen provade skor,men alla va för stora.
Tacka fan för det när man har stl:34!!!
Stackars liten!


Varför inte ett par 37or med raggsockar & dubbla sulor!
Sommarkvällarna kanske blir kyliga!

Fast hon tyckte det va för lite nitar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0