På tal om Hollywood

Man behöver inte åka till
USA och träffa nån som
jobbar på restaurang för
att kunna hålla sej fräsch
och få injections i parti
och minut.

Eller för den delen gifta
sej rikt med nån gammal
sunkgubbe som har plenty
av kosing,suga av honom
lite då & då,för att kunna
få en agereducing mackapär,
eller vad fan det kan va!

Man kan fixa till det själv
om man har lite hjärna.

He,he!

Vaddå
"Blondes have more fun"???



Man införskaffar helt enkelt sin egen mojäng och sen kan
man sitta med kaffet i ena handen och göra sej fräsch med
den andra.


Lena Jolton och jag har visst oxå en del gemensamt.
Bortsett från att jag ALDRIG använder min.

Varför slösa energi och batterier på det lixom.
Jag har så jävla bra gener så jag behöver
fan inga hjälpmedel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0