Nu tar kökschefen ledigt

Det är ju fan att behöva
stå vid grytorna när det
är 300 grader i solen och
man bara vill lägga sej i
bikinin och skrämma
folk som går förbi!

Men jag är ju så förbannat
snäll och rar och som sagt
helt jävla underbar,så
naturligtvis servade jag
"Mellan" och E.

Och när jag ändå va sådär
fullkomligt jävla underbar
rafsade jag ihop en liten
men ack så förbaskat
naggande lyxig matlåda
till "Mellans" M som han
får med till jobbet imorr´n.

Ett fett diplom eller varför
inte en SPA weekend som
tack kanske vore på sin plats.
(alternativt utlandsresa!)


Här sitter dom små raringarna!


Det serverades kycklinggryta med purjolök och paprika
och till detta goda lite jasminris!



Sen fick dom Pannacotta med hallon,glass,passionsfrukt
och riven choklad!

Och jag,jag tog en en mugg kaffe-UTAN nåt till!

Nu stämplar jag ut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0