Multitasked

Ibland kommer jag på mej
själv med att tänka:

"Ameh vafan,jag är ju
ganska kreativ och händig".

Och sen då?

Ja,sen vaknar jag och
inser att jag är ju fanimej
en jäkel på att göra en
massa olika grejer.

Lite väl ombytlig bara.
En som tröttnar fort.

Det får inte bli slentrian.

Gud förbjöd(mej)slentrian!

Amen!

Men nu äre symaskinen
som gäller.

Ett par da´r eller så.

En vecka kanske.

Fan så mycket kläder jag
hinner sy på en vecka.

Fattar ni,jag är så jävla
mångfacetterad att det
slår gnistor om mej!

Troligtvis är jag helt
ensam om att va det.

NOT!

Fast i "min" värld är jag
outstanding.

Fullkomlig helt enkelt!

Och alldeles,alldeles UNDERBAR! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0