Men magen är i sin ordning

Det kan ju tyckas som ett
jävla sketet lyxproblem
att ha en never ending PMS
och svulla som en tokdåre
utan att (knappt) ha det
minsta dåligt samvete.

Men det kan jag tala om,att
det är det så fan heller.

Det är ju knappast så att
man går och resonerar
med sej själv i termer som:
"Ameh,ska jag slå till med två
morötter när jag ändå är på G
eller ska jag rentav skala tre
så har jag så det räcker ett tag".

Nä fy fan,så är det alls inte.

Det existerar inte ens
en ynka minimorot i det
sprängfyllda lustcentrat.

Snarare ett par knäcke med
extra många ostbitar och minst
en hel avocado åt gången.

Tänk "Dagobertmacka" fast
modell Turning Torso i höjd.

Och så toppar vi med lite
sötsaker,fastän jag blir som
en jävla gasballong och skulle
kunna lyfta vilken jävla sekund
som helst om det inte vore för
att ballongfan vägde 264 miljoners
triljoner kilo.

Så ungefär,om ni nu fattar.

Sååå jävla kul har jag det
och har haft ett bra jävla
(föör långt) tag nu.

Det är faktiskt synd om mej.

Det är så förbannat synd om
mej,att jag genast,på stubinen
måste gå och gräva fram nåt
riktigt smaskigt.

Just nu behövs det alltså
ingen "Feeder" här.

Jag klarar det så inihelvete
bra på egen hand!

Och morötterna kan gott
ligga och ruttna i kylen.

Så INTE sugen är jag
på såna just nu.

Barasåattnivet alltså!

(men magen äre inget problem med!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0