Jävligt oinbjudna gäster med dåliga gester!

Skator är väl fina
och ståtliga.

Hm!

Sociala små jävla
rackare.(utan hyfs & fason)

Orädda så inihelvete.

Jag säjer inget sålänge
dom håller sej på sin kant.

Men det gör dom
fanimej inte.

Dom har däremot
fått "pippi" på att
besöka min balkong.

Det kan väl iof va ok
sålänge dom beter
sej någorlunda normalt.

Men vafan är tacken!

Att dom skiter PÅ bordet.

Så tackar man jävlarimej
inte för gästfriheten hos mej.

Ikväll ska jag sitta
på pass.

Var så säkra!


Jävla äckel!


Kommentarer
Postat av: Leo

Ja, håller med! Skator är riktigt äckliga och malliga! Gapar högt gör de också och pickar hål i soppåsen om man råkat ställa ut den utanför dörren. Bra att du sätter ner foten, för så här kan det ju inte fortsätta!! ;)

Kramkram

2010-05-25 @ 10:48:51
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Näe precis,såhär kan det INTE fortsätta!Du ska veta att jag ändå vidtar åtgärder som att hänga för riktigt ordentligt.Att dom iaf tar sej in genom avspärrningen är för mej en gåta,ännu mer hur fan dom tar sej ut.Det säjs att man kan skjuta en och hänga upp som avskräckande exempel,men hur najs är det egentligen,och dessutom kommer jag väl glömma bort det och göra på mej när jag ser nåt hänga och dingla.

Eller så kan man hänga upp såna där fejkormar,typ från leksaksaffärer.Vi får väl se hur fasen jag löser det,för nåt måste göras!

Kraaaam ;)

2010-05-25 @ 12:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0