Istället för sötsaker

Ameh det va väl ett
jävla tjat om godis
och sånt man stoppar
i munnen!

Ja,jag vet.
Men å andra sidan
ska man ju prata om
sina problem.

Känns som dom blir
mindre då.
(vem fan försöker jag lura?)

Dilemmat med mej är att
jag måste göra annat med
händerna om jag ska ge
fan i att "moffa".

Baka-ingen lust!
Laga mat-ingen lust!
Städa-ingen lust!
Diska-klart!
Tvätta-klart!
Stryka-vem i helvete slösar
tid på sånt nuförtiden?

INTE jag iaf!

Näe,jag satte mej en
stund och böjde och
pillade istället.

Nu ska jag bara lura på
nån medveten blingbling
människa mina senaste
pärlalster.

Lär ju bli lätt!

Visst.


Lite turkost....så ovanligt!!!


Kommentarer
Postat av: micha

mej lurar du medvetet ;) kommit på nått bra till håret med hjärtat? ;)



<3<3<3

2010-05-06 @ 21:17:02
Postat av: Mami svarar:

Micha:

He,he =)

Njae,inte än...måste klura på det där med spännet lite så det blir bra & hållbart!

Kram <3<3 <3

2010-05-06 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0