Igårkväll

Som sagt,igår tog vi
på oss skor(jacka behövdes inte)
och drog iväg helt planlöst!

Istället för att planera så
kastade jag en pil på
lokala kartan.


Åkte färja!
Ok att det inte fanns taxfree,men en termos kaffe hade väl
fan inte varit för mycket begärt.Till självkostnadspris förstås!
Men näerå!


Som vanligt är jag med där det händer!
(fick vända och ta en annan väg!)


Stannade och sa hej till Herr Bock.


Kom till en gubbes trädgård och där kröp "Lilla snigel" omkring!


Gubben hade en båt som min chaufför(tillika darling)
fick provsitta.


Sen visade gubben oss sina bilar...


...och jag sa till gubben att han skulle hämta mej i den här
så vi kan cruisa lite i sommar.
Jag såg framför mej hur jävla bra mina gröna Converse
skulle göra sej i bilen!
Han svarade att det inte alls va nån omöjlighet!
Vi får väl se!!!


Efter det tackade vi för titten och drog hemåt.
Jag tyckte att han va lite sniken,inte ens en
liten kopp kaffe fick vi!
Fast jag tror att han mest drack öl,av magen att döma!



Den här vingliga krabaten va ute och sprang på egen hand!


Till sist tog vi färjan hem igen och inte ens
då fanns det nåt
kaffe framställt!

Jävla dålig stil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0