Hot couture...

...kanske det inte blir.

Men det duger säkert
åt mej iaf.

Nåt ska jag väl försöka
tråckla ihop.

Just nu är jag visst helt
insnöad på viscose.

KAN bero på att det INTE
sitter åt och därmed döljer
dom otrevliga små (läs:stora)
kärlekshandlarna.
(svengelska där!)

Fina U och jag tog en liten
tur i finfina vädret och
avslutade med en mugg
kaffe här hemma.

Nu har jag inte tid med er.
Jag måste rita mönster
och klippa till!


Svart funkar till allt!
(och kan "trolla" bort nåra hekton)


U sprang in och köpte glutenfritt bröd.(snäll mamma!)
Hon skulle baka andra smaskigheter idag.
Annars bakar hon ALLT sitt bröd flitiga U.



Undrar om man skulle kunna få lite påfyllning själv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0