Freda´s mys i menssoffan

Det krävs skydd på varenda
liggyta ett par veckor nu.

Jag vägrar lixom lämna in
soffan på kemtvätt bara
för att det mensas hej vilt.

Men vafan,det är ju på
övergående,bara ett
par veckor.

Ungefär lika länge som
jag håller på när det
väl gäller.

Skillnaden är ju den att
jag varken slickar mej
down there,ELLER ligger
och gnider runt i soffan.

Sommartider är bäst,då
kan jag kana omkring
ute på gräsmattan.



Bjöd M+N på mat innan dom hastade vidare.
Herr Älskling är trött,jättetrött-fast jag tycker nog
att han kunde smilat lite eftersom han vann i golf-
rundan över lillknodden till vänster strax innan!!!


Och så fick dom lite snask till fikat förstås!


Tack för titten raringar


Och tack för ljuvliga gullvivebuketten ;D



Kommentarer
Postat av: micha

tack själv för mat och fika...syns i morrn igen :) <3

2010-05-22 @ 16:11:23
Postat av: Mami svarar:

Micha:Yes! =)

<3

2010-05-22 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0