Dyngkåt & godissugen!

What a day!

Såhär jävla mycket frisk
luft gör susen i bollen.

Det började med regn såklart,
men skam den som ger sej.

Om jag fick fisk?
Näe.

Så nu är jag skitlack,ledsen
arg och frustrerad.
Tävlingsmänniska som jag
(egentligen inte)är.


Lite kaffe och macka i väntan på att det ska sluta regna!


Äntligen på väg.


Följsamma regnbrallor,nördigt uppdragna!


Invigde min nya jigg,men vafan det hjälpte
ju föga.Varken den eller värsta bästa kasten!
(ett litet jävla hugg bara)


Proffsfiskar´n (han som lärt upp mej) fick en
gädda,men vi ville ju ha GÖS!


Inte ens den lilla norsen lockade till sej nåra fiskar.
Dåligt!


Sjön suger som sagt!


Tog en liten paus och läste en stund i boken (jag önskat mej)
och som jag fick av "Stora" innan vi drog iväg.(Tack snälla <3)

Men jag hade för mycket kläder på för att bli riktigt
kåt,och kände att det va nåt som fattades...


...ingen "friluftsdag" är fullkomlig utan godis och...


...och min DARLING såklart! Som jag älskar´n!!!

Han hade oxå en jävla massa kläder på sej,så det va
nog tur ändå att jag inte blev dyngkåt av att läsa boken!
(jag läste iof inte hela,men ändå!!!)


Obligatoriska "båthoppet",som ni har väntat va!


"HoppilandKalle" typ!


Sen hämtade vi Kelly & Cindy som varit hos sina
rättmätiga ägare under dagen,och så for vi hem!

Nu blir det sallad och en köttbit,bästa platsen i soffan
och sista perioden i hockey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0