Det svänger...

...inte så värst jävla
mycket här idag.

Vi som hade tänkt ta
båten och  fiska.

Men näerå,då ska´re
minsann pissa ner regn
i stort sett hela da´n.

Tack så jävla mycket.
Det är säker vulkanfans fel!

Vi fick äta sallad istället
för gös.

Men imorr´n,då SKA vi
bara ut så jag får visa
vem som får störst fisk.

Klart som fan att jag tävlar.

Redan nu har jag kollat ut
vilka mackor som ska med.

Tagit fram termosen och en
påse M&M.(Ja,jag har PMS!)

Och på tal om PMS så är det
en skitbra ursäkt att få vräka
i sej godsaker 24/7.

Ännu bättre är att den håller
på i drygt två veckor,så man
kan frossa i allt.

Fast jag tycker det är svindålig
service att inte affär´n har
dygnetrunt öppet.

Jag kan ju för helvete inte
komma ihåg att handla hem
allt jag kanske kommer bli
sugen på när jag är där.

Skärpning ICA.

Varför heter det SUPERMARKET
om dom inte har superservice?

VA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0