Delicious!

Ameh fy fan!

Jag borde verkligen få
mitt namn i Guide Michelin.

Åtminstone en liten "kråka"
i ena hörnet längst fram.

Har ni inte gjort Majso´s soppa
än,så är det på tiden att ni gör det.

Jag LOVAR,ni blir INTE besvikna.

Här snackar vi (mat)orgasm.

Vi behöver m.a.o inte
"ligga" ikväll´.

Istället kan vi kolla på hockey
och ladda för en multipel
imorr´n istället.

Den som spar han har!


Jag piffade till soppan med lite räkor!


Serverade vitlöksbröd med färsk dill till soppan!


Kommentarer
Postat av: J

oooooOOOOOTRoligt god!!!!!!!!!!!!

2010-05-07 @ 20:08:00
Postat av: Majso svarar:

J: Men så är jag OOOooooootroligt bäst oxå!!!

=DD

2010-05-07 @ 20:19:44
Postat av: Leo

Mmm, ser sjukt gott ut!! Recept kanske??

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll! (Och lördag med för den delen... ;)) Kramar

2010-05-08 @ 00:30:12
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Leo

Okej... jag var lite snabb på att kommentera. Borde bläddrat längre ner i bloggen så fanns det ju recept. Haha!

2010-05-08 @ 00:36:39
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ha,ha!Men hellre snabb än seg & långsam!

Kvällen blev helt ok,idag(lördag)är det bara vädret som inte är så värst kul,regn och 4 grader!

Kraaamar! =)

2010-05-08 @ 10:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0