Burna en jävla gång till,gör det!

Det finns en hel del ungdomar
där jag bor.

Och jag fattar väl,att när man
väl har fått sitt efterlängtade
körkort,så vill man förstås
åka bil så mycket och länge
det bara går.

Vad jag däremot INTE fattar
är varför i helvete det måste
göras klockan 3 på natten.

UTAN avgassystem och
ljuddämpare....

Man hör dom jävla idioterna
på kilometers avstånd när
dom börjar varva bilfan.

Sen kommer dom i typ 300
blås och kör utav helvete.

Gata upp och gata ner.

Inatt va jag millimeter från
att ta fram luftgeväret och
sätta mej i fönstret.

Eller varför inte spikmatta!

En jävla gång kör dom då.

Och då kommer jag skratta
så förbannat högt att jag med
lätthet överröstar deras fula
jävla missfoster till bilar.

HA,HA,HA,HAAAAAAAAAAAA
så låter jag då!

Gå och lägg er i tid snorungar,
tant blir jävligt förbannad på
sånt här.
(och behöver sin skönhetssömn!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0