Avbrott & fikapaus

Ibland duggar besöken tätt,
väldigt tätt.

Som i em/kväll.

Och visst är det trevligt
när man får påhälsning
av nära och kära.

Men hur jävla kul är det
när man är har ett "flow"
och värsta sylusten.

Man kan ju inte bara va
så oartig att man sätter
sej och brummar mitt
upp i alltihopa.

Så nu ligger jag förbannat
mycket efter kan jag säja.

Minst ett par kreationer
eller så.

Funderar på att ta igen den
förlorade tiden inatt.

Why not lixom!


Bäst som lilla mami testkör Rolls Roycen
tittade älskade storasis in en stund.
(händer alltför sällan)


Det är jag till höger!
Vi är så sjukt jävla lika sis & jag.
(alla fem syskonen är som enäggsfemlingar!!!)

Men så kan det bero på att vi har
samma mor & far oxå!!!


Sist men inte minst kom "Mellan" & hennes M på
spontant trevlig kvällsfika och en massa tjatter.

Ni fattar väl att jag har abstinens nu va!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0