"Vuxenlek"

Vilken underbar  dag!

Solen skiner.
Snön smälter.
Och fina "U" & jag
har "lekt" av oss
en smula.

Jag är lite varm om
fötterna bara,men
det kan vi ta sen!


Orkade inte veva ner rutan!
(jobbigt att trycka på knappen!)


Lägg märke till stövlarna!


Jävligt skönt med en assistent som bär
ens grejer.Me like!


Slank in till "lillsis" och snackade lite skit.


U bjöd på caffelatte efter allt flängande.
TACK sötnos,den satt fint!


Hemma med (en del) av dagens "lilla" skörd!


Ja just det,dom här provade jag...och sen fick jag inte av dom!
Inatt sover vi nog tillsammans oxå!
SKÖNT!

Fast vaddå,100 spänn för ett ligg,det kan det ju va värt!
VISST!


Kommentarer
Postat av: u

Fin skörd du fick ihop bruden o t.om dom "små vita"kom med på ett hörn nice. :) Kramis

2010-03-16 @ 16:18:05
Postat av: Majso svarar:

U:Ja eller hur =)!!!

Idag lever jag i shoppingruset,imorr´n kanske fröken Ågren klappar mej på axeln :/

Men vafan,spela roll lixom,nåt kul måste man väl få ha...nån jävla gång!

VISST!

Btw:TACK för supertrevligt sällskap.(som alltid alltså!)

KRAAAAAM <3

(P.s:stövlarna sitter som en smäck...fortfarande på!)He,he!Här snackar vi valuta för alla hundra kosingar =D

2010-03-16 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0