Så va man...

...i farten igen då!


Chokladen ska egentligen INTE vara med,men eftersom jag
älskar just choklad OCH tycker att apelsin & choklad passar
jävligt bra ihop,så "piffar" jag upp mammas recept lite idag.
(visst blir det MITT recept då!)

OMBYTE FÖRNÖJER MINA VÄNNER!


Nu har jag vispat och ska bara knåda,knåda,knåda!
Och rulla!


Nu ska dom in i kylen ett tag!

Antar att ni är sjukt nyfikna på
vad detta ska bli!
Jag oxå.
Iaf om det blir som jag tror!

Resultatet(om det blir bra)kommer sen.
Receptet vetifan om jag vill lämna ut.
Det är ju lixom ett väl bevarat,mycket
hemligt sånt!

Men den som väntar på
nåt gott....har jävligt
tråkigt under tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0