Our yesterday!

Blev hämtad av fina Y
igår middag,för färd
mot annan stad.


Lite drygt halvvägs va det dax för kisspaus...


...och lite "vuxen" tid!


Äntligen framme!Direkt styrde vi kosan mot...


...fiket där vi kunde inta kaffe & macka!
(Tack snälla Y för det!)


Y köpte den här fina!(Bl.a)


Sen ville hon bjuda på "dricka"i sitt nya kök-jag sa nej tack,vi
måste springa vidare nu!


Hon fortsatte insistera och tog fram fruktfatet oxå,men jag
va stenhård och höll fast vid att vi inte hade tid!


Så Y sprang till F 5 och letade skrivbordsskiva.


Shoppingpaus & viktigt samtal i "fyndhörnan".
(Ful fåtölj btw)


Efter att ha scannat våra grejer,va vi tvungna att dubbelkolla
våra kvitton utanför.
Man vill ju inte precis pröjsa fyra ggr för mattan "Lurvig" och
skrivbordsbenen "Curry" lixom!


Jag hade (oxå) fixat scanningen!
YES!


Väl hemma va jag ju förstås tvungen att prova nyinköpta
våroutfiten och känna på nya snygga bakskålarna.
Det är jävligt viktigt att matcha!


TACK "Lilla varelsen" för en toppendag!
DET gör vi snart om igen va!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0