Och ni bah,är hon...

...sjuk eller har hon
fått en släng av kräk-
sjukan så hon inte
bakat ida´,typ!

Klart som fan att jag
har bakat.

Fick en sjuhelvetes
bakabstinens framåt
kvällskvisten,så jag
kladdade ihop nåra
små godingar.

Förstås!

Kanske ger en av
dom till pappsen
imorr´n när vi ska
fira´n.

Fett najs,säjer han
nog inte.

Men han kommer
säkert klappa mej
på axeln och säja:
"Du tycker det är
kul att baka va!"

Näe,jag bakar bara
för att få lite högre
elräkning...

Vafan tror han!!!!


Vit kladdkaka,receptet finns HÄR!
Fast jag har märkt,att när man gör en "normalstor"
kaka så behöver den stå inne längre än 30 min.
Känn med sticka,kakan ska va nästan helt torr,den
blir godast då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0