Mellan bak och färs!

Idag har det gått i ett.
(som vi säjer)

Först kom "Stora" & "Mellan"
+ M på fm.

Vi fikade och jag fick hjälp av
"Stora" med tvätthängning
och disk.
(tack)

Sen bakade jag en ny
sorts matbröd.

Pling plong så tittade
fina "U" in en sväng
på em oxå.

Innan kidsen stack fick
jag en liten fläta av "Mellan".

Jorå,och så va det dax att
fixa biffen typ.

Nu ska jag bara slappa
ett tag och dricka ifatt
allt kaffe jag missat!
=)


Kaffe,mackor & vit kladdkaka!


Fina "U" visar New Body kollektionen.


"Mellan" pillade lite i håret-skönt!


Ny sort,inte sååå nyttig,men ack sååååå goda!
(JA,jag provade EN!)

Fixa lite käk!


Snart klart!

VA!
Receptet på nya brödet!

Lugn bara,det kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0