Ingen champagne...inget kaffe...

...men jag fick en
äggmålare.


OK!

Den hade jag kanske
haft användning för
när ungarna va små.

Fast,jag kan ju alltid
ge bort den till mina
syskonbarn!

"Stora" M hade jag hämtat
upp innan premiären,så vi
kilade in på Lagerhaus.
Hittade en massa fina grejer,
men näe,jag sket helt enkelt
i att handla.
Orkade inte stå i kö!

In på Lindex och halade
fram nåt rabattkort och
vips så hade jag blivit
med ny BH.
Man MÅSTE va fin under
oxå,det kan ju hända att
nån slänger ner en på
golvet och sliter av en
alla kläder.
Inte fan vill man ligga där
med nån oformlig trasa som
sett sina bästa dagar då!

Sånt går fetbort!

Vidare in på H&M,slängde
fram en värdecheck där,
och fick en liten påse med
ett par toppar.
Som naturligtvis ska sitta
över nya BH´n.

Första intrycket är ju
minst lika viktigt!

Om man vill bli nerslängd
på golvet alltså!


Pyssel från premiärbutiken,där jag hade presentkort!
GREAT!


Fin över - fin under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0