Hemliga klubben

Jag är ju så jävla smart.
Och förutseende.

Man kan väl säja att jag
är lite synsk rentav.

Känner mina vibbar och
anar saker.

Vet lixom att det ska
hända grejer och vad
folk ska säja.

Ikväll fick jag besök.
Jag hade känt det innan.

Den här gången kittlade
det till i hjärttrakten.

Kändes ljust och lite
blått på samma gång.
(jag ser folk i färger)

Så jävla jättetrevligt.

Bla,bla,bla...
Prat,prat,kackel,prat
och he,he,he!

Typ så lät det.

Sen fikades det och åts.

Det åts med god aptit
kan jag tala om.

Glass,hallon,persika
passionsfrukt & drömsås.

En superb drömsås som
jag nåra timmar innan
lagt ner hjärta,själ och
kärlek i.

Typ för att jag kände på
mej att nån skulle komma!

Ni fattar att det smakade
förbaskat gott va!

Det va minsann inte
kattskit såhär en lördag
i mars.
(annars är det väl vanligt
med extra mycket sånt
den här tiden på året!)

Vem gästen var???

Hemligt!

Personen i fråga ville
inte att jag skulle "läcka".
(eller om det va jag som
hittade på det just nu)

Spela roll.

Kanske berättar en
annan dag!

Trevligt va det iaf!

Och det är ju på
nåt sätt det allra
allra viktigaste.


Som en sexuell smakexplosion som umgås i munnen!
S.k "lördagssex"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0