Sittsår & ärtsoppa

Vilken jävla tur att man
inte är prinsessa.

Vilken jävla sabla tur att
man redan är a fuckingqueen.

Jag hade aldrig i hela jävla
livet pallat med ett sånt där
bröllop.

Och dom håller ju fan på än!

Tänk om man hade varit tvungen
att sitta och sitta och sitta och sitta
och le och le och le och äta och dricka
och dricka lite mer och äta ÄNNU mer
ända tills man fått sittsår i röven och
låren obönhörligen klibbat ihop som
två innerfileér.
(visserligen jävligt möra såna,men ändå)

Behövt ha Tena inkontinensskydd
som backup,för man springer ju fan
inte bara iväg och slår en kiss och
sniker till sej en cigg på slottstrappan
bakom nån lakej med tofsvipa på skallen
hur somhelst.

Det gör man bara INTE!

Och att orka "ligga" på bröllopsnatten
framåt småtimmarna uppblåst som en
spärrballong av jordgubbsmousse och
grön ärtsoppa hade ju varit en pina,
för att inte säja obarmhärtigt!

Nej bevare mej väl.

Mitt "liggande" grejas på
fastande mage,klänning
har jag sällan eller aldrig
och ciggen,ja den tar jag
precis när fan jag vill och
ärtsoppan är lika bannlyst
som sylta på julbordet!

Men den allra största är
att min prins automatiskt
blir kung!
(utan kameror uppkörda i nyllet)

Lyllos han!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0