Jag ger rött kort!

Fi fan vilket pissigt
fotbolls VM.

So far.

Dom spelar ju sämre
än div IV,typ.

Är det sådär proffs spelar,
så hade fanimej jag oxå
kunnat lalla runt i 90 min.

Fast jag hade gjort mål.
Och det är ju en jävla skillnad.

Dom där nissarna som
fjantar runt "målar" ju
inte ett skit.

Dom "grundar" inte ens.

Torr(k)bollar!

Jätteunderhållande.
Verkligen!

Såhär besviken på ett
fotbolls VM har jag inte
varit sen Pelé´s tid.

Näe,ännu längre sen!

För lääänge sen kunde
dom minsann spela boll.

Fastän det va en "medicinboll"
som for omkring utan studs
och dom fick benbrott och
hjärnblödning efter varje
tillslag och nick med bollen.

Dom grabbarna gnällde inte
över en liten stjärtknuff och
inte slängde dom sej raklånga
som trotsiga snorungar vid
varje närkontakt för att fejka
till sej en frispark eller så.

"Aj,aj,aj-nu kom motspelaren
emot mitt skosnöre igen,vristen
är med all säkerhet av"...

"Nämen oj,fick jag ingen frispark
nu när vristen är helt åt helvete,ja men
då provar jag att halta lite och springer
vidare med bara en vrist då!Hoppsan-det
läkte visst ihop efter 10 sekunder".....

Vilka jävla mesar det är nowadays!

"Torka" er och väx upp för tusan!

OCH GÖR MÅL NÅN JÄVLA GÅNG!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0