Och flytvästen är framlagd

För det vet vi ju hur viktigt
det är med flytväst på sjön.

Nästan lika viktigt som att
ta med sej ett par termosar
med nybryggt kaffe!

Mackorna är bredda.

Grillen framlagd.

Ny outfit sydd.
He,he!

Klart att man ska va fin
när det är sommar & sol.

Ja,jag har nog fan tänkt
på det mesta och behöver
typ bara gå upp och dricka
ett par muggar kaffe.

Sen är jag redo.

Redo för en sååå jävla
underbar dag till sjöss.

Skönhetssömnen ger jag
blanka fan i.

Som vanligt.

Jag är ju redan så perfekt
och skön och helt jävla
wonderbar att det bara vore
slöseri med tid på såna små
trivialiteter.

Jag säjer bara:
G E N E R in perfektum!

Moahaha!
=)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0