Nu ljög jag igen!

Ameh vafan,jag kunde som
vanligt inte hålla mej.

Potatisen är skalad,eller nja
elektroborstad iaf.

Kesellapannacottan klar.

Och så en kaka som ska jag
ska ge till syrran imorrnkväll.
(recept "kanske" kommer sen!)

Disken är fixad & bryggar´n
har jag laddat.

Återstår bara att ta ut kakan
ur ugnen för att sen sätta sej
en stund i solen och njuta lite
extra på em.

Det är ju fan inte klokt
hur flitig och duktig jag är.

Måste bero på
my perfect genes.


Tack mamma för den elektriska potatisskalaren
som jag nyttjar 1 ggn per år!


Pannacotta med kesella,klar att ställas i kylen!


Krossade Digestivekex blandat med smält smör...


...och så på med den JÄTTE (o)nyttiga smeten!

Det blir mumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0