När man är effektiv fast man inte behöver!

Jag får mina ryck ibland.

Oftast när jag bestämt mej
för att jag inte ska hålla på
och fixa och styra så förbannat.

Märkligt det där.

Som en liten Duracellkanin
springer jag omkring och får
typ HUR MYCKET somhelst
gjort på dööökort tid.

Fast jag tror att säkert 98%
beror på mina goda gener.

Mamma är precis likadan.
Nämligen.

Mest hela tiden håller hon
på,så då fattar ni ju varför
jag är nästintill fullkomlig!


Kassler,bandspaghetti,majs och grädde(viskar)
(Mellan & hennes M är här och blir kanske hungriga!)


Färdigkladdat och dax för kylning


Mumsich!

Alltså,jag har ju gjort en jävla
massa mera grejer,det här är
bara ett litet axplock typ!


Den här fick jag för att jag har så bruna ben!
Skojja bah!

Jag fick den för att jag är en så utomordentligt
snäll,rar,söt och helt uuuunderbar mamma/svärmor!
(vilket ju stämmer till punkt & pricka)



Och känner jag mej själv rätt så
räcker den till nästa midsommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0