Min halvrandiga dag!

Man blir helt slut av
en massa frisk luft.

Egentligen borde jag
hoppa i säng direkt.

Men näerå,vad gör jag
om inte sätter mej och
bloggar för er.

Bara för er skull!

Fastän det tar miljoner
minuter att ladda upp
alla kort.

Summa summarum:
What a lovely day!


Nysydd överdel dagen till ära.
Matchar gröna skorna jävligt bra.

Notera att flytvästen är med.
(kaffet i en annan väska)


"Påvägutpåsjönhopp"


Jag sa ju att man SKA ha flytväst på sej!
(kaffetermosen ligger i luckan under foten)

Randig!

Glöm att jag visar den breda randiga röven.
Det räcker väl för fan att jag visar timglasformen
och dom helt perfekta sommarvalkarna!


Fm fika!
Polly till mej och Marsipan (blä) till ♥ ÄLSKLINGEN ♥


Klart som fan att man ska unna sej lite jordgubbar med choklad.
Champagne är jag däremot inte nåt större fan av!


När vi hade fiskat och fikat och hånglat lite
(hör ju till lixom),så hoppade vi iland på en
skitmysig ö som vi döpte till "GRILLÖN"


Fram med grillen och på med korven!
Fi fan vad gott det är att käka ute i det fria.

Tänk så mycket man kan göra i Guds sköna natur!!!!!
Det är typ bara fantasin som begränsar en.
Men jag lider som tur är inte brist på sån.
Lucky-jävla-mej!


Slurp!


Fy faderullan vilket mysigt ställe!
(Helrandigt)
Efter korven men före kaffet!


Sen va det dax att byta till kvällsoutfiten och pimpla
lite strömming.

Och just den där skulle räcka till minst tre middagar.
I mina mått mätt.
(Fast jag äter ju bara gös,så det va ju skit samma lixom)


Kuttersmycket i egen hög person.
Jag gör mej verkligen i alla möjliga
miljöer och situationer.

Det KAN ha med mina fina gener att göra.
Tror nästan det!


Underbart är tyvärr alldeles för kort och nån jävlastans måste
man ju ändå tänka på refrängen.
Helst hade jag ju velat åka tillbaka till "GRILLÖN"
(som mycket väl kunde ha döpts till nåt helt annat!!!),men korven
va ju slut och kaffet likaså.
Alltså återstod bara sista versen.(Hemfärd)


Tillbaka där vi började!
Bara att traila upp båten
och fara hemåt.

Vi är ett superbt team
♥ÄLSKLINGEN♥ jag!

Och med det vill jag bara
avsluta denna dag och säja:
"Tack för en helt lovely tur
  till sjöss,med värme av alla
  de slag."

  SOM jag ÄLSKAR DEJ!
               4 evvö!








Kommentarer
Postat av: J

Spegel!!!!!

2010-06-04 @ 10:22:55
Postat av: Majso svarar:

J:

PÖSSSSSSSSSSSSSS & SPEGELVÄGG!!!

<3<3<3<3<3<3

2010-06-04 @ 12:11:23
Postat av: Susanne Pettersson

Hej



Vilka vackra bilder!!! Visst är ni i Ättesundet när ni pimplar strömming?? Känner igen huset i bakgrunden vi har vårt land inne i viken där.

2010-06-07 @ 15:11:48
Postat av: Majso svarar:

Susanne:Tack snälla!

Ja det stämmer att vi är där på bilden! =)

Då kommer vi på kaffe med dopp nästa gång ni är på landet och vi har vägarna förbi ;D

Kram!

2010-06-07 @ 17:20:03
Postat av: Susanne Pettersson

Ja ni är jättevälkomna vi är där i stort sett hela sommaren vi kan boka in ett tillfälle genom fadcebook!!!

2010-06-07 @ 21:40:16
Postat av: Majso svarar:

Susanne:Åh tack,det vore ju jättetrevligt :)

Bra (& smidigt) med bokningar via "booken" ;D

Kram & ha det gott!

2010-06-08 @ 00:29:32
Postat av: robinhood

Hejsan, jag skickar denna kommentar till lite olika bloggar som jag skulle vilja få en åsikt av.



Jo, jag har en fråga i min blogg där jag undrar vilken kategori som folk tycker att jag ska updatera mest i för att dom ska komma tillbaka och läsa varje dag..



Jag skulle uppskatta om du svarade och gärna motiverade om du orkar och har tid, och om du aldrig sätt min blogg så får du gärna kolla lite snabt i några olika kategorier i min blogg och bara se vilken du gillar mest.



Bäst motivation får självklart en länkning om så önskas.

Fråga gärna om åsikter om din blogg, för svarar gärna!



Kram på dig! // robinhood.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0