Mätta,trötta och väldigt belåtna

Jaha,även idag råkade jag
visst "glömma" bikinin.

Å andra sidan va det bara
24 grader i poolen och inte
28,så spela roll lixom!

Trots att inte alla släktingar
va på plats,så va det fullt
tillräckligt ändå.

Hipp hipp Hurra(i förskott)
för E som fyller på torsdag!


"Stora" & jag är redo,så oxå ♥älsklingen♥ bakom kameran.


Det bjöds på nygrillade hamburgare....


...och tårta!



Några badade...


...medans B satt och va glad att han är svensk.
Dagen till ära i blågul kepa!


"Stora" blev som barn på nytt...


...ville inte sluta hoppa!


Och jag som snart fyller 27 har ju alltid så jävla mycket energi.


Så för att få mej att sluta fick dom locka med tretår.
Efter en sabla massa tjat hoppade jag av så vi kunde
gå hem till bryggar´n!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0