Ja jävlar i min...

...lilla låda om det inte
är så att jag looosat
ett par hekto sen igår.

Fan vad välbehövligt!

Isf alltså.

Jag tycker nog att armbanden
och klockan sitter lite lösare.

Magfettet däremot ska jag
donera till läkarvetenskapen.

Satan i gatan vad dom får
att skära och mojsa runt i.

"Nämen hoppsan,här har vi
ena sidan full med GI produkter".
(Grädde,glass och lite råa baconskivor)

Och...

"Tjena hej,här på andra sidan
ligger kakaofett som skulle ha
hållit halva Zimbabwe vid liv i
flera år"!!!

Varsågoda säjer jag,släng skiten
i en container och skeppa iväg bara.

För keso och ananas lär ju inte
va lika eftertraktat i fettväg.


Kolla bara hur löst den sitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0