I löööv surprises

Knack,knack på dörren!

VEM kan det vara?

Jo,söta grannen
aka "hurtbullen"
& hennes H.

Kom in,kom in vetja.

Och så fick jag paket.

Ett sånt där paket med
mysigt lukta gott i.

Med TURKOS fluffboll
till den genetiskt
perfekta kroppen.

ÅH....tack söta,rara!

Jag ska lägga mej i ett
hett bad,sträcka dom
smäckra benen rakt upp
i luften och fluffa runt den
lilla TURKOSA i cirklande
rörelser och stöna sådär
sexigt i ren jag-mår-så-bra-njutning!

Lucky me som har så
gulliga omtänksamma
vänner.(tillika grannar)

I´m so happy
        &
I´m löööööving it!

Puss ♥ & tusen TACK!


LJUVLIGT!


Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du tyckte om det!! :) Kramelikram

2010-06-21 @ 08:44:14
Postat av: Majso svarar:

Petra:Mmmm,jaaa....kan jag göra annat?

Näe! =))

Puss <3

2010-06-21 @ 09:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0