Förlusta sej lite

Nu är det hög tid att
sticka iväg.

Jag ska köpa ljus med
Victoria & Daniel på.

Servetter med
Victoria & Daniel på.

Choklad med
Victoria & Daniel på.

Yada,yada,yada med
Victoria & Daniel på.

NOT!!!!!
Så innerst inihelvete NOT!

Här blir det fanimej inget
prinsessigt med gåslever
och flamberade hjortron
på lördag em.

Champagne och linneservetter
kan dom fetglömma.

Jag är så jävla trött på detta
bröllop som är söndertjatat
innan dom ens satt foten
på kyrktrappan,att jag här
och nu skulle kunna spy i
dopfunten,rakt upp & ner.

Om jag hade haft nån alltså.

Överreklamerat är det.
Precis som med träning
och motion typ!

Nej för fan,jag ska bjuda
på korv på lördag.

Smal korv,stark korv,
tjock korv och kanske
lite falukorv.

Rostad lök och räksallad.

Cider,vatten och sista
slatten vin som har gottat
till sej sen jag tog mej ett
glas sist.
(nån gång i februari)

Sen toppar jag det hela
med gräddtårta och kaffe.

Precis som det anstår en
fucking-jävla-queen.

Det är MIN dag på lördag och
då bestämmer jag.

HELA jävla da´n dessutom!

Och Victoria & Daniel då???

I couldn´t care less.
Om man säjer så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0