Boooooooring!

Fy fan vad jag är uttråkad.
Uttråkad så inidöden!

Typ!

Förvisso va det extrapris på
kaffe idag,men i övrigt.....

Nada!

Att jag dessutom började da´n
med att ställa mej på vågen
gjorde ju inte saken bättre.

Jävla bajsvåg.

Mät dej istället kanske nåt
smartass tycker.

Ameh vafan,spela roll lixom.

Slimmad kropp ska man få
i ett nafs tycker jag.

Otålig jag?
Njae!

Bara för det ska jag (nog)
ge fan i tårtan på lördag.

Nu jävlar ska jag bara ner
10 kg till 1:e juli.

Borde väl funka!

Och skulle det inte funka
kan jag alltid käka lite mer
ananas och keso.

Ända tills jag spyr på skiten
av ren leda.

Träna?

Ha,ha,ha-så jävla desperat
kommer jag (nog) aldrig bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0