Apropå lördag och nåt jävla bröllop

Alltså,jag vet ju att det är
värsta bröllopet på lördag.

Nån prinsessa och man
av folket och så.

Tv sänt och med hela baletten.

OK!

Jättekul för dom lixom,men när
man hör folk prata om det och
säjer att dom ska sitta i soffan
hela sändningen och planerar
värsta matbjudningen för att
fira i sin egen koja så börjar
man ju fan undra!

Som igår t.ex när jag gick
förbi nåra "damer" i affären.

-"Vet du,"Börje" tyckte inte att
det passade med sill och potatis
på lördag,fast det tycker jag är
lagom somrigt.Nej han vill att vi
grillar och öppnar champagnen
lagom till vigseln"....

Öppna champagnen ni tänkte
jag säja,själv ska jag öppna
paket och vinka från balkongen.

Och inte fan ska jag sitta klistrad
i soffan heller.

Såvida jag inte blir friad till och
svimmar av chocken!


Kommentarer
Postat av: Leo

Ja, jag har också hört om nåt bröllop på lördag. Men jag har missat att man skulle sitta hemma med champagnen redo framför tv:n. Illa! Blir till att tacka nej till 25-årsfesten jag är bjuden på då...

2010-06-17 @ 13:23:06
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Klart att du inte kan gå på kalas när det är bröllop!!Borde du väl förstått =))

Storbildstv,ballonger och tutor så är saken biff! ;D

Men om du hellre väljer 25-års fest,så ha det så jättekul!(vilket jag antar att du gör)

2010-06-17 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0