A perfect day!

8.30 sång och uppvaktning
i sängkammar´n.

9.00 påtår & en skiva avokado.

11.10 på med lite mascara.

12.30 lite matkomplettering.

13.00 fika med cupcakes.

14.10 gästerna kommer.

14.20 grillat med mingel.

16.10 tårta & kaffe.

mm mm mm mm
19.20 sista gästerna går.

Och nu sitter jag med lite
kaffe och tar det lugnt!

Finfin 27-års dag med
idel görbra presentkort!
 

      TACK ALLA
            ♥♥♥
som förgyllt min dag!


Finns det nåt ljuvligare än en sommarbukett!


Underbara cupcakes till förfikat!


Mamma kom direkt från Kreta och hade med sej det här!


Jag borde som sagt ha blivit konditor.


MIN prins & jag!


Kommentarer
Postat av: Annso....

Men älskade vän har jag missad din dag....Fan va det därför dom spärrat av hela stan....För att du va här och skulle firas...Herregud hade du bjudit in hela värden eller....GRATTIS MIN ÄLSKADE MAJSO...

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM.....

2010-06-20 @ 17:42:15
Postat av: Majso svarar:

Annso:Ja,så va det...bara för min skull =))

Jag känner ju bara kungligheter och ALLA va bjudna,typ ;D

Du kan va lugn älskade Annso,du är förlåten.Men nästa år om du "missar" då vet i.....17 om du blir ursäktad,ha,ha!

Tack söta du & KRAAAAAAAAAAAMAR tbk!

2010-06-20 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0