Yesterday was a lovely day!

Jag klagar fan INTE.

Det va varmt.
Det ÄR varmt.
Och jag njuter som
bara jag kan.

Gårdagen spenderas
förstås till sjöss.

Med ♥-at!


Familjen sjöfågel mötte oss idag oxå.
Dom drog iväg lite i förväg.


Frukost med utsikt!


Solen fullkomligt strålade.


Vattentemperaturen inbjöd till fotplask (22.6 grader)


Sämre kan man definitivt ha det!


Lördagsgodis & fotboll på radion satt finfint på em


Den här finingen fick jag på vertikalfiske.
(naturligtvis åkte han i igen)


Dax för kvällsmat.
Grillat!


Strandbord och typ Medelhavsvärme


I´m walking on sunshine!


Såhär skulle jag kunna ha det VARJE kväll....Lätt!


Pure love!


Man vill lixom bara frysa tiden.


K.Ä.R.L.E.K.........
Tack för att du finns.........ÄLSKAR DEJ,härifrån till evigheten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0