Under mina vingar...

...finns mina älskade ungar.

Idag har dom varit samlade
alla tre.

I love it!

Först drog "Mellan","Lilleman"
och jag till Söderköping.

Sen kom "Stora" och hennes N.

Vi tjejer åkte till prinsessan
som bor en bit bort.

Där gottade vi oss i alla hennes
smyckesgrejer,och köpte förstås
med oss en del hem.

Väl tillbaka kom "Lilleman" igen,så
vi fikade och umgicks.

Fattades bara "Mellans" M,annars
hade vi varit fulltaliga.


Cindy fick följa med och promenera oxå!


Idag fick små barnen INTE åka rundturståget.


Glass måste man käka,så jag bjöd dom små liven på varsin!


Här står han "Lilleman",med sin älskade mamma!♥


Två av mina små tjejer ♥


Härinne huserar Prinsessan herself!


Kolla in hennes i hennes nätbutik vetja:PRINSESSANS PÄRLOR
                                                                       (KLICKA)


Här är ett hörn i hennes lilla butik!
(Tack för titten,det va jättemysigt!)


Familjemys på varm nivå!


Mammas lilla (stora) kille.
Mmmmmysigt!


Kommentarer
Postat av: Prinsessans Pärlor

Tack för besöket! Men SNÄLLA ta bort den hemska bilden på mig! Ta en kort på den söta söta hunden istället!!Välkomna åter!

2010-07-14 @ 20:47:55
URL: http://www.prinsessansparlor.se
Postat av: Anonym

Kära Prinsessan,du är jättesöt!Och det har jag alltid tyckt!

Men ok,om du ber om det,så måste jag väl lyda,jag är ju bara "Thefuckingqueen" lixom :DD

2010-07-14 @ 21:17:43
Postat av: Matilda

TA BORT BILDEN PÅ MIG OCH CINDY! :O JAG SER FAN SMÄLLFET UT! :(:(:(:(:( nu måste jag banta!

2010-07-14 @ 22:23:09
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Sure att du gör,dummer där!

Och NEJ,du ska INTE banta!

Bra så!

Puss <3

2010-07-15 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0