Som jag trodde

Honeys,I´m back.

Trött,migrän & slut
i fotsulorna.

Så jävla slut i sulan
att jag va ABSOLUT
tvungen att tjacka
ett par luftigare dojjor.

Eller sandaler om man
nu ska va jävligt petig.

I övrigt hittade jag
ingen sommarbricka.

Tops glömde jag oxå köpa.

Men jag har fikat med "Stora".

Är det lill-lördag,så FÅR
man lyxa till det lite.

Nu är det jag som laddar
bryggar´n till max.

För som sagt,maten är
redan förberedd och klar.

Inte ett jävla någe ska
jag anstränga mej med
mer idag.

Bassattnivet alltså!


Min egen "bärare",soft!


För det va vi sååå värda!


Inte min,"Storas"!(Jag är ju fan en chokladmänniska)


Sannolikheten slog in ja!


Kommentarer
Postat av: micha

tack för idag :) <3

2010-07-07 @ 17:18:20
Postat av: Mami svarar:

micha:Tack själv vetja :D

<3<3<3

2010-07-07 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0