Ren njutning

Jaha.

Så har ännu en ljuvligt
underbar görskön dag
passerat i Majsoska hemmet.

Jag tänker som så,att om
jag varje dag predikar min
tacksamhet så vädergudarna
hör det,så kanske högtrycket
ligger kvar jävligt länge.
(jag skriker på balkongen)

Alla sätt är bra utom
dom dåliga.

Jag tycker fanimej att nätterna
är lite extra sköna och mysiga.

Och om ni nu låter fantasin skena
iväg med er,så varsågoda vetja.

Jag skulle ändå aldrig berätta
nåt smaskigt här om dunkadunka
och annat skoj.

Inte idag iaf!

Lite privatliv måste man ju fan ha!

Näe,jag menar att det är störtskönt
att hoppa ner i sängen och slippa
dra duntäcket upp till örona.

Kunna ligga uppepå påslakanet
och känna fläkten smeka dom
lena benen och håret som fladdrar
sådär lagom fränt varje gång man
vänder sej.

Som i en reklamfilm där det alltid
är sommar och man är glad,kåt och
tacksam typ.

Men vänta nu.

Då lever ju jag i en reklamfilm!

Bortsett från att det inte alltid
är sommar då´rå.


HEPP!
Halvtroschockhopp!


G.K.T hopp!
(Glad kåt & tacksam för dom som är tröööga!)







Kommentarer
Postat av: Leo

Ja, fläkt är bra! Våran står också och blåser på oss hela natten. Den låter ganska mycket men det får det vara värt..

Hoppas du får fler sköna sommardagar (och nätter) att njuta av!! Kram

2010-07-13 @ 12:55:14
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ja,visst är det ljuvligt! =))

Och,fläkt måste man ha,oljud eller ej!

Önskar dej detsamma,länge till!

Sommarkramar!

2010-07-13 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0